ecomputer



Producenci



Nowe produkty

Aktualnie brak nowych produktów

REGULAMIN

 

Sklep internetowy, dostępny pod adresem ecomputer.pl, prowadzony jest przez firmę e.com Sp. z o.o. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000040640, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Czerwińskiej 40/1.

Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas odbioru towaru przez klienta.

Zespół Sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem witryny ecomputer.pl.

2. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie będące jednak potwierdzeniem zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Tą samą drogą wysyłane jest potwierdzenie wysyłki.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych i usuwania towarów z oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Call Centre: +48 22 3 31 41 53.

5. Klient może wybrać następujące formy płatności:

        -   przy odbiorze - za pobraniem (należność odbiera kurier)
        -   przedpłatą - przelewem na konto sklepu
        -   kartą kredytową
        -   przelewem elektronicznym

6. Ze względu na ograniczenie wartości kwoty pobrania przez przedstawiciela firmy kurierskiej, ta forma płatności nie jest dostępna w przypadku zamówień o wartości powyżej 10000 PLN brutto.

7. Sklep zastrzega sobie możliwość zażądania przedpłaty w przypadku wybranych produktów sprowadzanych na zamówienie oraz komputerów złożonych na życzenie Klienta.

8. W przypadku wyprzedaży i sprzedaży promocyjnej, realizacja zamówień następuje do momentu wyczerpania zapasów magazynowych lub upływu czasu promocji.

9. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon i wysyłana razem z towarem.

10. Do wszystkich produktów objętych gwarancją dołączona jest Karta Gwarancyjna.

11. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

12. Towar wysyłany jest pocztą kurierską. Koszt dostawy wynosi 20 PLN brutto w przypadku zamówień o wartości poniżej 500 PLN brutto.

13. W przypadku zamówienia o wartości 500 PLN brutto i powyżej tej kwoty - Klient nie ponosi żadnej opłaty transportowej.

14. Czas realizacji zamówienia zawierającego towary dostępne w magazynie wynosi zazwyczaj 3 dni robocze. Czas ten liczy się od pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu:

        -   złożenia zamówienia - w przypadku płatności przy odbiorze, 
            kartą kredytową lub przelewem elektronicznym
        -   wpłynięcia środków na wskazany numer konta - w przypadku płatności
            przelewem

14. W przypadku towarów niedostępnych na magazynie (oznaczone jako 'produkt na zamówienie', czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas ich sprowadzenia (najczęściej około 2 tygodni).

15. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient może poprosić o wysyłkę częściową (rozbicie zamówienia).

16. Towary są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawy realizowane są w dni robocze. Orientacyjny czas dostaw na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze.

17. Roszczenia z tytułu niekompletności, uszkodzenia lub kradzieży przesyłki w transporcie będą rozpartywane po okazaniu protokołu niezgodności lub protokołu szkody, sporządzonego w obecności kuriera.

18. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty doręczenia towaru (zgodnie z przepisami o zawieraniu umów na odległość Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów). Towar taki nie może nosić śladów użytkowania (przykładowo, jako używany traktowany jest komputer, na którym uruchomiono preinstalowany system operacyjny lub drukarka z zainstalowanym tonerem).
Przed wysyłką towaru należy zgłosić produkty do zwrotu używając formularza zwrotu (dostępny w historii zamówień w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki). Po otrzymaniu potwierdzenia oczekiwania na przesyłkę, urządzenie należy odesłać na adres Sklepu na własny koszt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów, gwarancją i oryginałem dowodu zakupu oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego. W przypadku uznania odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi równowartość towaru w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.

19. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu towaru, w przypadku jego niezgodności z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań (nieodpłatną naprawę albo wymianę), należy odesłać na koszt Sklepu za pomocą firmy kurierskiej DPD na adres Sklepu z podaniem numeru Klienta 34453. Jeśli naprawa albo wymiana będą niemożliwe lub będą wymagać nadmiernych kosztów, Sklep zaproponuje Klientowi obniżenie ceny lub zwrot kosztów.

20. W przypadku zakupu produktów przez podmiot nie będący konsumentem, rękojmia za wady sprzedanych produktów nie obowiązuje.

21. Klient zobowiązuje się, iż bez uprzedniej pisemnej zgody nie będzie sprzedawać, nie będzie eksportować ani w żaden inny sposób dysponować przedmiotem Umowy na rzecz podmiotu, osoby bądź kraju objętego restrykcjami eksportowo-importowymi.

22. Każdy zakup w Sklepie premiowany jest punktami rabatowymi, które można wymienić na kupony. Kupony upoważniają do zniżek przy kolejnych zakupach w sklepie. Ilość przydzielonych punktów zależy od wartości zamówienia i wynosi 1 pkt za 10 PLN. Wartość 1 punktu rabatowego to 0,10 PLN. Wymiany punktów rabatowych na kupony można dokonać w dowolnej chwili w zakładce "Moje punkty lojalnościowe" w obłudze konta. Punkty są przydzielane tylko za zamówienia zrealizowane (mające status "Dostarczono"). W przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu towaru przydzielone punkty zostaną odebrane.


Strona głównaStrona główna



Koszyk  

(pusty)

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj i zamknij